Sinoć sam pratila  LIVE u grupi Business Survival, koji su napravili Kevin Nations (The ORIGINAL CHILLIONAIRE®) i Perry Belcher (Co-founder Digital Marketer)

Oboje su veoma uspešni u svom poslu i ljudi koje definitivno treba pratiti, pogovoto u novonastaloj situaciji. Oni su spremno dočekli ovu krizu i dele svoje iskustvo sa svim ljudima koji žele da uče od njih.

Na sinoćnom LIVE uključenju pričali su tome šta je najbolje činiti sa kompanijom i kako prevazići krizu i biti spreman kada se ona završi.

Na ovom linku možete skinuti dokument koji smo preveli za vas  veoma je jednostavan ali daje vam jasan uvid šta vam je dalje činiti. Sve što treba da uradite je da prođete kroz njega, realno i objektivno sagledate trenutnu poziciju vašeg posla i osmislite strategiju za dalje.

Ono što je meni posebno privuklo je razmišaljanje šta činiti kada se ovo sve završi. Treba dobro da se zapitamo koja je to industrija koja će procvetati ili koja je to trenutno aktuelna koja će doživeti još veću ekspanziju.

Kada su pitali Vejn Greckija, najboljeg hokejaša svih vremena, šta je to što ga čini tako posebnim i uspešnim njegov odgovor je bio:
“A good hockey player plays where the puck is. A great hockey player plays where the puck is going to be”

“Dobar hokejaš igra tamo gde je pak. Najbolji igra tamo gde će pak biti”
Zastanite i razmislite o ovome. Kakvo će tržište biti za 3-6 meseci?

Ako se bavite online prodajom i sada svi prodaju maske i rukavice, ako počnete sada da se bavite time, koliko ćete imati uspeha? Tržište je preplavaljeno sredstvima za dezinfekciju, asepsolima, rukavicama, maskama i to će trajati onoliko koliko i bude trajalo vandredno stanje.

Ali šta posle?

Ja verujem da će e-commerce, digitalni marketing, online poslovanje, softverska rešenje doživeti još veću eskpanziju. Ovo pričam iz ličnog iskustva i oblasti u kojoj poslujem.

Ne želim da pričam o tržištima koje ne poznajem kao što su berza, nekretnine i slično, već samo ono u čemu sam svaki dan.

Ljudi kažu da je turizam na rubu propasti, ja mislim da je samo trenutno pauziran jer kada epidemija prođe, ljudi će biti željni da se kreću, da putuju, pa makar i u okvirima srpskih granica.

Razmislite kako možete da pomognete vlasnicima odmarališta, letnjikovca, hotela po celoj Srbiji da pridobiju više gostiju za nekoliko meseci. Ponudite im neku uslugu koja ih neće puno koštati sada, a koja će im se isplatiti za 2 meseca.

Šta će biti za salonima lepote, solarijumima, teretanama ? Oni će procvetati, a vi im možete pomoći tako što ćete njihovo online prisustvo rešiti danas.

Isto važi i za edukativne centre, privatne školice jezika.Ako ste vlasnik neki od gore pomenutih, učite o digitalnom marketingu, negujte svoju publiku, pozovite klijente da vidite šta rade, dajte im neke savete kako da prevaziđu izolaciju.

Granice ne postoje u ovom trenutku, samo dobra volja, rad i trud i mogućnost da vidite unapred.

Budi Vejn Grecki biznisa, jer sve manje od toga se ne računa.